Follow

To my non-German speaking followers: How do you deal with my German toots?
Do you just ignore them or have you enabled :mastodon:'s language filter?

Oops, I just found out that the language filter is only used for the public timeline.
Should I stop mixing different languages on my account then?

@schmittlauch der language filter funktioniert ja leider nicht in der eigenen timeline sondern nur in den öffentlichen timelines, oder?

@schmittlauch ja. finde ich auch ziemlich unverständlich. wäre doch gut für mixed language tooter, wenn sie wüssten ihre follower können sich das raussuchen. dann würde ich vielleicht auch mal englisch tooten zwischendurch. so denke ich, ich muss bei einer sprache bleiben oder halt getrennte accounts machen.

@schmittlauch für mich ists ok. aber ich verstehe ja auch beide sprachen :D

@cybette
And it does respect your privacy with an obfuscation of sensitive words before sending them to the translation API (mentions, links, emails tags, etc)
More: github.com/stom79/mytransl
@schmittlauch

Sign in to participate in the conversation
Mastodon

toot.matereal.eu is one server in the network